După un an 2020 special pentru întreg mediul de afaceri din România, un an în care managementul companiilor a fost nevoit să se adapteze la noi situații pentru a face față contextului economic, anul 2021 vine cu noi provocări, dar și oportunități pentru companiile românești din perspectiva taxelor și a relației cu autoritățile fiscale. Totodată, acest context poate însemna și o redefinire a funcției de audit intern.
Pentru a dezbate aceste subiecte, consultanții NOA vă invită să participați la un WEBINAR adresat membrilor AIPROM (Asociația Industriei de Protecția Plantelor din România), în cadrul căruia se vor trata aspecte ce țin de gestionarea inspecțiilor fiscale, se vor trata cele mai relevante subiecte fiscale și contabile ale momentului și se va discuta pe marginea rolului auditului intern.
Webinarul nu are implicații financiare și este pregătit în linie cu specificul industriei în care activează membrii AIPROM.
În cadrul acestui webinar, vom prezenta aspecte practice despre:
Lectorii webinarului sunt prezentați mai jos. Pentru mai multe detalii despre fiecare dintre ei parcurgeți secțiunea bios prin accesarea fotografiei de profil
Noi suntem NOA și credem într-un concept simplu: “Balance in business” (echilibru în afaceri), pe care îl punem în practică atât în modul în care ne desfășurăm activitatea, cât și în soluțiile concrete, eficiente și personalizate, pe care le oferim clienților noștri.
NOA are la bază un nucleu de profesioniști cu peste 10 ani de experiență în domeniile în care ne desfășurăm activitatea și cu un portofoliu de clienți de top.
Suntem experți în consultanță fiscală, consultanță în business, audit intern și financiar și oferim asistență în business-ul clienților.
NOA crede în calitatea serviciilor și în outstanding client experience (definită prin încredere, comunicare deschisă, empatie, soluții inovatoare). Oferim consultanță tailor made pentru fiecare client și proiect în parte.
“Suntem alături de orice companie aflată în continuă dezvoltare și reinventare și ne concentrăm ca experiența clienților noștri să le trezească acestora sentimentul de siguranță și încredere.”