WEBINAR LIVE 12 mai 2022 Aspecte importante pentru închiderea anului financiar.

Descriere webinar

WEBINARUL își propune să treacă în revistă, într-un mod practic, aspectele importante de avut în vedere la închiderea anului financiar 2021 din punct de vedere contabil și fiscal cu o concentrare pe subiecte ce țin de contabilite, impozit pe profit, prețuri de transfer, TVA, impozitul pe veniturile obținute din România de nerezidenți.

De asemenea în cadrul acestui WEBINAR vom puncta principalele modificări fiscale pe care ultimele luni le-au adus pentru mediul de business și cum ar trebui tratate.

În cadrul acestui WEBINAR vom aborda studii de caz, vom atinge subiecte importante privind auditul intern, dar și detalii despre cum să gestionăm corect inspecțiile fiscale.

Pentru a dezbate aceste subiecte, consultanții NOA vă invită să participați la acest WEBINAR adresat exclusiv membrilor BRCC, eveniment ce nu are implicații financiare.

Tematică webinar

În cadrul acestui webinar, vom prezenta aspecte practice despre:

  • noutăți fiscale de interes pentru membrii BRCC;
  • aspecte contabile și fiscale de avut în vedere pentru industria în care membrii participanți BRCC activează;
  • impactul prețurilor de transfer;
  • rolul auditului intern, metodologia de auditare și avantajele funcției de audit intern;
  • cum trebuie să se pregătească companiile pentru un eventual control fiscal, care este abordarea autorităților fiscale, care sunt cele mai întâlnite subiecte verificate de organele de control, dar și care sunt cele mai importante 10 acțiuni pe care trebuie să le întreprindă companiile în contextul unei inspecții fiscale.

Lectori

Lectorii webinarului sunt prezentați mai jos. Pentru mai multe detalii despre fiecare dintre ei parcurgeți secțiunea Bios prin accesarea fotografiei de profil.

Mircea Dumitrașcu

Fondator NOA / Partner

Grigore Constantinescu

Partner – Internal Audit

Lidia Terzea

Associate Tax Director

Maria Pascu

Senior Tax Manager

Cine este NOA?

Noi suntem NOA și credem într-un concept simplu: “Balance in business” (echilibru în afaceri), pe care îl punem în practică atât în modul în care ne desfășurăm activitatea, cât și în soluțiile concrete, eficiente și personalizate, pe care le oferim clienților noștri.

NOA are la bază un nucleu de profesioniști cu peste 10 ani de experiență în domenii precum: consultanță fiscală, consultanță în business, audit intern și financiar.

Credem în calitatea serviciilor și în outstanding client experience (definită prin încredere, comunicare deschisă, empatie, soluții inovatoare) și oferim consultanță tailor made pentru fiecare client și proiect în parte.

“Suntem alături de orice companie aflată în continuă dezvoltare și reinventare și ne concentrăm ca experiența clienților noștri să le trezească acestora sentimentul de siguranță și încredere.”

FORMULAR DE ÎNSCRIERE

    Coordonate

    Dată webinar: 12 mai 2022
    Ora: 10:00
    Durată: 3 ore
    Platformă: ZOOM (veți primi link-ul de acces după înscriere)

    Agendă

    1. Noutăți fiscale și aspecte specifice industriei – modificări fiscale recente, aspecte contabile și fiscale;
    2. Prețuri de transfer – obligații, metodologie, tips&tricks;
    3. Auditul intern – obligații, metodologie, avantaje, tips&tricks;
    4. Închiderea exercițiului financiar – aspecte importante, obligații;
    5. Inspecția fiscală – cum să ne pregătim pentru inspecție, tematici de control, tips&tricks.

    Detalii

    Webinarul va avea o durată de 3 ore, iar pe tot parcursul acestuia, participanții pot adresa întrebări ce vor fi comentate de către lectori.

    Webinarul se adresează Directorilor Generali, Directorilor Financiari sau Directorilor Economici, precum și colegilor din departamentul financiar-contabil.